Mijn pakket is zoek?

Heb je gekozen voor 'pakketdienst' als verzendoptie dan krijg je automatisch een email met een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen. Bij brievenbuszendingen krijg je deze niet en valt het pakket niet te traceren.

Wanneer de zending te laat wordt bezorgd door de postbode of pakketdienst valt dit buiten onze macht. Bij het niet tijdig ontvangen van de producten is de transporteur hiervoor verantwoordelijk en aansprakelijk. In vrijwel al de gevallen komt het pakketje weer boven water, maar het kan soms een aantal dagen duren. Bij zendingen die te laat zijn houden wij een wachttijd van 10 werkdagen aan alvorens de bestelling opnieuw te fabriceren en te verzenden. Deze 10 dagen heeft PostNL nodig om het pakket te traceren en weer opnieuw in het verzendproces te verwerken. Wij zijn in deze periode niet aansprakelijk voor het zoekraken.

De optie 'pakketdienst' geeft meer garantie voor een tijdige levering dan de optie 'brievenbuszending'.